tahniah..tahniah...

Tinta mantan mpr 2006 pada 4/09/2007 04:42:00 PM

09 April 2007

Oleh : ainunL muaiyanah MS

Tahniah buat sahabat-sahabat sekapal yang karyanya tersiar bulan ini.

Firdaus Hassan ( Manusia bijaksana ) Dewan Siswa
ZulFadhli Sohok ( Bahtera Iman) Dewan Sastera
Nabiah M. Mashud (Tenggelam dalam Keredaan) Dewan sastera

Maaflah kalau ada yang terlepas pandang dan tidak sempat mengucapkan tahniah di sini. Oleh itu saya sarankan kepada sahabat-sahabat sekalian yang karya tersiar, harap dapat email ke mantanmpr06@yahoo.com supaya kejayaan itu di kongsi bersama dengan rakan-rakan yang lain. Bukannya bermaksud untuk membangga diri tetapi sekurang-kurangnya apabila kita berkongsi di sini, dapatlah menyemarakkan semangat sahabat-sahabat yang lain supaya giat berkarya. Selepas minggu MPR berlalu, saya dapat melihat banyak karya-karya mantan mpr 06 yang tersiar contohnya seperti Zulfazlan JUmran, Firdhaus Hassan, Nissa’ Yusof, Nabiha M. Mashut (sekadar menyebut beberapa nama) tersiar. Inilah satu perkara positif untuk di kongsi bersama dengan rakan yang lain.

Kepada mantan MPR yang sedang atau akan menghadapi final exam, saya doakan semoga tenang hati dan dapat menjawab semua soalan dan tidak lupa juga selamat bercuti….

Atas komitmen seorang mantan MPR 2005, Azree Ariffin, dia telah mewujudkan satu group mantan mpr di friendster. Sesiapa yang ingin menyertai group tersebut bolehlah ke profile azree ariffin, azrie87@hotmail.com ataupun profile saya ainunL muaiyanah, yan_isya@yahoo.com dan klik pada group Minggu Penulis Remaja DBP. Mari kita memeriahkan komuniti ini.

P/S jangan lupa langsaikan hutang pada DBP 5 puisi 2 cerpen

0 komen: