BENGKEL PENULISAN ISLAMI GLKL-ADABUNA

Tinta mantan mpr 2006 pada 1/24/2007 04:47:00 PM

24 January 2007

Oleh : ainunL muaiyanah sulaiman

BENGKEL PENULISAN ISLAMI GKLN-ADABUNA

Assalamualaikum

Pihak group Karyawan Luar Negara (GKLN) dan Adabuna(group penulis dari Timur Tengah) buat julung kalinyatelah mengadakan kerjasama menganjurkan bengkel penulisan Islami GKLN-ADABUNA secara maya (online).

Bengkel ini bakal dilangsungkan secara online menggunakan aplikasi Yahoo Mesenger, dan tiga sesi(bagi setiap fasilitator) akan dijalankan serentak. Seramai 12 orang peserta dari kedua-dua kumpulan (yang terdiri daripada penulis-penulis muda dari Mesir, US,Dublin, United Kingdom, Australia, New Zealand, danlain-lain) telah dipilih dan karya-karya mereka bakal dibedah oleh 3 orang fasilitator yang terdiri daripada penulis-penulis mapan iaitu saudara Faisal Tehrani,saudara Zaid Akhtar, dan Puan Nisah Haron.

Kepada semua yang berminat, anda dijemput untuk turutsama mengikuti bengkel tersebut sebagai PEMERHATI danPENDENGAR samaada melalui radio MISG (http://www.radiomis g.com/ ) atau mengikutinya secaralangsung secara jemputan dari moderator setiapbengkel.

Tarikh: 3 Februari 2007
Masa:KL -Sat 9:00 PM
CAIRO -Sat 3:00 PM
NASHVILLE-Sat 7:00
AMDUBLIN -Sat 1:00 PM
MELBOURNE - Sat 12:00 PM
WELLINGTON - Sun 2:00 AM

Sekiranya mahu mengikuti siaran secara langsungmelalui online conference, sila pastikan komputer andamempunyai kelengkapan voice teleconference dan sila minta moderator menjemput anda dalam conference masing-masing.

ID moderator adalah seperti berikut:
1) ISE_SEKODA
2) HAFEZIFTIQAR
3) TECOLPET

(P/S: untuk siaran melalui radio, hanya satu sesi akan disiarkan dalam satu masa. 2 sesi yang lain akan ditunda siarannya pada waktu yang bakal ditetapkan kemudian)

maklumat lanjut boleh hubungi : fieza_nur@yahoo. com atau layari http://gkln. blogspot. com

~penulis~ saya dapat email ini daripada abang fahd razy

0 komen: