Puisi

Tinta mantan mpr 2006 pada 12/29/2006 10:58:00 PM

29 December 2006

Oleh : Azree
(Khas utk blog MPR)


CINTA
(Selepas melihat promo filem 'cinta')

Kabir Bathia kata cinta itu
sebuah kisah tentang kasih

lalu aku katakan padanya

satu
satu
satu
satu
satu
setinggi langit
sedalam lautan
cintaku bertaut kudus.



____________________________________
Catatan

nampak promo filem ni masa dalam bas yang lalu di laluan jalan bangsar.

p/s:
-komen la apa apa yang patut pasai sajak ni..sajak ala ala Pak AGI pun ada aku tgk..
-azree!! yang satu satu satu tu.. aku try buat macam sajak asal ko, tp tak jadi kat sini.. tak tau pasal ape.. sorry la bro
-faizal-

2 komen:

ode said...

saya pernah baca sajak ini...
mungkin di esastera.
teruskan menulis...
nasihat dari saya:
jangan sehingga anda tak kenal sesama anda.susah nak cari semula.

(berdasarkan pengalaman)

nurani nafa said...

a'ah ode, saya ada letak juga sajak ini di esastera